Veelgestelde vragen
Hoe kan ik Celevista contacteren?
U kunt ons een e-mail sturen op info@celevista.com, waar ons klantenserviceteam u graag helpt met alles wat u nodig heeft!
Verzenden jullie wereldwijd?
Ja
Waar verzenden jullie vandaan?
Wij verzenden vanuit Hong Kong.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat wij ernaar streven bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet u eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na bestelling doorgeven. Alle verzoeken na dit tijdstip worden afgewezen. Uw bestelling kan na ontvangst worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.
Welke betaalmethoden accepteert u?
Wij accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van uw bestelling tijdens feestdagen en uitverkoopseizoenen. Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat wij in het weekend niet verzenden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Vanwege de grote vraag kan het 2 tot 4 weken duren voordat bestellingen arriveren.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.
Worden er douanekosten en belastingen in rekening gebracht?
De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in Amerikaanse dollars, wat betekent dat u mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra u uw bestelling ontvangt. Importbelastingen, heffingen en gerelateerde douanekosten kunnen in rekening worden gebracht zodra uw bestelling op de eindbestemming aankomt. Deze worden bepaald door uw plaatselijke douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen is uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Voor meer informatie over de kosten kunt u contact opnemen met uw plaatselijke douanekantoor.
Wat moet ik doen als de artikelen die ik heb ontvangen defect/onjuist/beschadigd zijn?
Neem contact met ons op als u goederen heeft ontvangen die onjuist, ontbrekend en/of defect zijn. Vermeld bij ontvangst van uw pakket uw bestelnummer, foto's van het/de artikel(en) en alle gerelateerde referenties. Wij zullen ons uiterste best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.
Inspiratie
-
De geschiedenis van sieraden: hoe het begon & w...
Sieraden bestaan al sinds de vroegste dagen van de mensheid. Wat begon met schelpen en stenen groeide uit tot een wereldwijde taal van schoonheid, betekenis en zelfexpressie. Van oude beschavingen...
De geschiedenis van sieraden: hoe het begon & w...
Sieraden bestaan al sinds de vroegste dagen van de mensheid. Wat begon met schelpen en stenen groeide uit tot een wereldwijde taal van schoonheid, betekenis en zelfexpressie. Van oude beschavingen...